.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد. وزیر صمت: برای خرید خودرو عجله نکنید
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد.(ادامه)
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
وزیر اقتصاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در پاسخ به یک شهروند و عضو خانواده شهدا و معترض نسبت به وضعیت فعلی جامعه و کشور گفت: پیام شما را به رییس جمهوری می‌رسانم، دعا کنید رییس‌جمهوری موفق شوند و از پس مشکلات برآیند. وزیر اقتصاد: دعا کنید رییس‌جمهور از پس مشکلات برآید
وزیر اقتصاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در پاسخ به یک شهروند و عضو خانواده شهدا و معترض نسبت به وضعیت فعلی جامعه و کشور گفت: پیام شما را به رییس جمهوری می‌رسانم، دعا کنید رییس‌جمهوری موفق شوند و از پس مشکلات برآیند.(ادامه)
عرین الاسود اعلام کرد: ساعت رویارویی با دشمن نزدیک است و صدای طبل جنگ از هر گوشه از این سرزمین مبارک به گوش می‌رسد و ما کاملا آماده ورود به نبردهایی بزرگ‌تر با این دشمن جنایتکار هستیم. ساعت نبرد نزدیک است/ صدای طبل جنگ به گوش می رسد
عرین الاسود اعلام کرد: ساعت رویارویی با دشمن نزدیک است و صدای طبل جنگ از هر گوشه از این سرزمین مبارک به گوش می‌رسد و ما کاملا آماده ورود به نبردهایی بزرگ‌تر با این دشمن جنایتکار هستیم.(ادامه)
امیرعبداللهیان: تغییر در مرزهای منطقه از نظر ما پذیرفتنی نیست / هرگز حضور رژیم صهیونیستی در نزدیک مرزهای خود را تحمل نمی‌کنیم / به زودی نسبت به حل مشکل ترانزیت با جمهوری آذربایجان گفت‌وگوهایی خواهیم داشت....(خبر)
(ادامه)
حکم اعدام برای سلطان طلا و خودرو و همسرش/ صدور حکم 2 نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا /رأی دادگاه ۲۱ نفر از متهمان پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد / حکم تخلیه برای تمامی قراردادهای اجاره‌ای که موعدشان گذشته صادر نمی‌شود.... (خبر)
(ادامه)
جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی تا نابودی کامل ویروس کرونا امری بسیار حیاتی است و آیا لازم است که وقتی از اماکن عمومی به خانه می‌آییم لباس‌ها و کفش‌هایمان را نیز ضدعفونی کنیم؟ آیا باید پس از بازگشت به خانه کفش و لباس را ضدعفونی کرد؟
جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی تا نابودی کامل ویروس کرونا امری بسیار حیاتی است و آیا لازم است که وقتی از اماکن عمومی به خانه می‌آییم لباس‌ها و کفش‌هایمان را نیز ضدعفونی کنیم؟ (ادامه)
شمال نیوز : این فعال اجتماعی گفت: خطرهایی که جاده ساری دارد در محور گیلان وجود ندارد و از سوی دیگر قرابت‌های فرهنگی و گویش و آداب و رسومی که بین مردم رامسر و گیلان وجود دارد در استان مازندران بسیار فاصله دارد..... همه نمایندگان گیلان از جدایی رامسر از مازندران استقبال کردند!/ نوبخت و واعظی هم استقبال کردند ! / در ساری حتی حاضر نیستند گویش خود را تغییر دهند و با ما فارسی صحبت کنند/ اگر به رشت برویم صبحانه و ناهار را در رامسر می خوریم !/ جاده ساری خطرناک است اما جاده رشت نه !(خبر)
شمال نیوز : این فعال اجتماعی گفت: خطرهایی که جاده ساری دارد در محور گیلان وجود ندارد و از سوی دیگر قرابت‌های فرهنگی و گویش و آداب و رسومی که بین مردم رامسر و گیلان وجود دارد در استان مازندران بسیار فاصله دارد.....(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند.
ورود قوه‌قضاییه به ماجرای‌فیضیه/ ماجرای دادگاه‌رحیم‌مشایی و...توضیح درباره به خبر رفع‌حصر | چرا احمدی‌نژاد حاشیه‌امن دارد؟ | اتهام مفسد فی‌الارض برای مفسدان(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به ماجرای فیضیه و تهدید به قتل رئیس جمهور گفت: دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم این موضوع را در دستور کار قرار داد و دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل داد و به دنبال روشن کردن ابعاد مختلف قضیه است و سیستم های اطلاعاتی و امنیتی هم دنبال روشن کردن موضوع هستند. (ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
شمال نیوز: در همه کشور حرکت برای توسعه و رونق ‏آغاز شده و ان شاءالله امسال با کمک مردم ، وعده شکستن رکود و خاموشی اقتصاد و شروع رونق اقتصادی و رشد روحانی: تغییر رییس جمهور این کشور و آن کشور، تاثیری در اراده ملت ایران ندارد/ مردم در برابر یاس آفرینان بیدارند(خبر)
شمال نیوز: در همه کشور حرکت برای توسعه و رونق ‏آغاز شده و ان شاءالله امسال با کمک مردم ، وعده شکستن رکود و خاموشی اقتصاد و شروع رونق اقتصادی و رشد(ادامه)
«نه سازش نه تسلیم، انرژی هسته‌ای»، «قسم به هر‌چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده» و... این‌ها نمونه شعارهایی است که در دیدار مردمی محمود احمدی‌نژاد با ساکنان شهر ری و در مسجد جامع المهدی دولت‌آباد شهرری سر داده شد. شعارهایی که بار دیگر یادآور روزهای قبل از انتخابات یازدهم و...
شعار جدید هوادارن احمدی‌نژاد: «قسم به هر‌چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده» / «به زودی می‌آییم» تعبیر می‌شود؟
«نه سازش نه تسلیم، انرژی هسته‌ای»، «قسم به هر‌چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده» و... این‌ها نمونه شعارهایی است که در دیدار مردمی محمود احمدی‌نژاد با ساکنان شهر ری و در مسجد جامع المهدی دولت‌آباد شهرری سر داده شد. شعارهایی که بار دیگر یادآور روزهای قبل از انتخابات یازدهم و... (ادامه)
شکی نیست که محمود احمدی‌نژاد سودای بازگشت به قدرت اول اجرایی کشور را در سر می‌پروراند و با حضورهای مردمی در حسینیه‌ها سخنرانی‌های کم و بیش و حساب شده به دنبال... از تشکیلات هما تا وب سایت رسمی رئیس دولت دهم / وعده احمدی نژادی‌ها به مردم: «به زودی می‌آییم»(خبر)
شکی نیست که محمود احمدی‌نژاد سودای بازگشت به قدرت اول اجرایی کشور را در سر می‌پروراند و با حضورهای مردمی در حسینیه‌ها سخنرانی‌های کم و بیش و حساب شده به دنبال...(ادامه)
احمدی نژاد: به زودی می آییم + تصویر
محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم امروز سایت جدیدش را راه اندازی کرد. احمدی نژاد از چندی قبل در اینستاگرام خود نوشته بود” 12 بهمن؛ خبری در راه است” که بعد ها یکی از نزدیکان او در این رابطه از رونمایی سایتش در روز 12 بهمن خبر داد.سایت احمدی نژاد از دقایقی قبل بالا آمده است که در صفحه نخست آن این عبارت نقش بسته است: به زودی می آییم. یکی از نزدیکان احمدی نژاد اعلام کرده بود 47 نفر مدیریت سایت شخصی احمدی نژاد را بر عهده دارند./عصرایران(ادامه)
تصویر/ احمدی نژاد: به زودی می آییم
(ادامه)
محمدصالح دادخواه کارنامه غیر قابل قبول شورای شهر تنکابن(يادداشت)
محمدصالح دادخواه(ادامه)
ناگفته‌های سردار نقدی از دادگاه کرباسچی
(ادامه)
از پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی چه خبر؟
(ادامه)
30 ماه محرومیت به جای خودش؛ با بداخلاقی‌های ورزش چه می‌کنیم؟
(ادامه)
قشقاوي: قطعاً یک‌پنجم خزر متعلق به ماست و کوتاه نمی‌آییم
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه‌هاي ورزشي امروز
(ادامه)
طنز/ قضیه آغوش در سياست
(ادامه)
پاسخ محکم دفتر هاشمی به تحریفات حامیان دولت
(ادامه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی قافله عشق درسفر تاریخ(ديدگاه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی (ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.